Termeni si conditii
1. Societate, Contact
1.1 Magazinul online operat pe Internet la adresa www.mobilacasa.ro este deținut de SC MARIANSIMPRO SRL, având sediul în sat Sasar nr. 38, comuna Recea, jud. MARAMURES, înmatriculată la Registrul Comerțului din MARAMURES sub nr. J24/560/2005, având CUI: RO17426982.
-
Cumpărător/client – persoană fizică sau juridică care emite o comandă;
-
Vânzător – societatea comercială SC MARIANSIMPRO SRL;
-
Bunuri şi Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele şi serviciile menţionate în comandă, care urmează a fi furnizate de către vânzător, cumpărătorului.
-
Comanda – un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între vânzător şi cumpărător prin care vânzătorul este de acord să livreze bunurile şi serviciile, iar cumpărătorul este de acord să primească aceste bunuri şi servicii şi să facă plata acestora.
-
Contract – o comandă confirmată de către vânzător.
1.2 Clientul poate contacta entitatea care deține magazinul, astfel:
– printr-o linie de suport clienți pentru telefon mobil +40 752 560 724
– prin e-mail la: contact@mobilacasa.ro
– prin formularul de contact de pe website-ul magazinului online.
2. Reguli Generale pentru folosirea magazinului online mobilacasa
2.1 Magazinul online poate fi folosit doar de către persoane care au cel puțin 18 ani.
2.2 Orice persoană sub vârsta de 18 ani poate folosi magazinul online numai cu acordul parinților sau tutorelui legal.
2.3 Orice persoană care se înregistrează și cumpără în magazinul online își furnizează datele personale și este de acord ca ele să fie prelucrate de vânzător în condițiile definite în Politica de Confidențialitate.
2.4 Pentru a confirma corectitudinea datelor furnizate în procesul înregistrării în magazinul online, clientul primește un e-mail cu solicitarea de a-și confirma datele.
3. Plasarea Comenzii
3.1 Comenzile sunt acceptate prin www.mobilacasa.ro
3.2 Website-ul include informații despre caracteristicile produselor, prețurile lor, materialele din care sunt confecționate.
3.3 Când comanda un produs, clientul îl selectează într-o manieră specifică acelui produs, stabilind în particular mărimea acestuia, culoarea și, dacă este necesar, furnizând alte informații specifice precum și cantitatea de produse comandate.
3.4 Vânzătorul poate contacta clientul, fie la adresa de e-mail, fie la numărul de telefon indicate, în scopul de a clarifica orice îndoială, de a confirma efectuarea comenzii sau cu privire la orice problemă în legatură cu procesarea comenzii.
4. Prețurile
4.1 Prețurile în magazinul online, stabilite în lei, sunt prețuri brute, incluzând TVA.
4.2 Prețul produsului se majorează cu taxele de livrare, evidențiate separat.
4.3 Prețul arătat în comanda finalizată și plasată, așa cum este confirmat ulterior prin e-mail-ul de confirmare a comenzii, este prețul final, obligatoriu atât pentru vânzător cât și pentru client. Prețul arătat în comanda finalizată, plasată și confirmată nu se va schimba, indiferent dacă ulterior acelui moment vanzatorul modifică prețul acelor produse sau realizează anumite campanii promoționale, oferte speciale, campanii de soldare, care cuprind și produsele.
4.4 Vânzătorul își rezervă dreptul de a schimba prețul produselor existente în magazinul online, să lanseze noi produse, să lanseze și să anuleze oferte speciale pe website-urile magazinelor sau să le modifice, în conformitate cu prevederile Codului Civil și ale altor legi aplicabile.
5. Disponibilitatea produselor comandate
5.1 Dupa efectuarea comenzii, se va verifica disponibilitatea produselor si clientul va primi mesaj legat de timpul de livrare.
5.2 Deși proprietarul magazinului se asigură permanent că toate produsele de pe website, sunt disponibile, pot exista situații excepționale (spre exemplu în cazul unor comenzi simultane; în cazul unor defecțiuni de ordin tehnic apărute în administrarea magazinului online etc.) în care un produs să fie totuși indisponibil, astfel incât comanda să nu poată fi acceptată. Într-un astfel de caz, clientul va fi informat că nu s-a putut procesa comanda.
6. Imposibilitatea de a procesa o comandă
Dacă un produs nu este disponibil în stoc sau comanda nu poate fi procesată din orice alt motiv, clientul va fi notificat prin e-mail sau la telefon despre orice problemă legată de procesare și posibile soluții.
7. Livrarea
7.1 În cazul în care Clientul alege să plătească în numerar la livrare, procesarea comenzii începe imediat după plasare. În cazul în care Clientul folosește o metodă de plată on-line (BT Pay), procesarea comenzii începe după ce a fost confirmată creditarea contului LPP (prin intermediul BT Pay) cu 100% din suma datorată pentru comandă – acesta este momentul de la care incepe să curgă termenul de livrare a produselor către Client.
7.2 Perioada de livrare a produselor difera in functie de disponibilitatea acestora. Livrarea se face prin firma de curierat in intervalul specificat la plasarea comenzii, acesta fiind influentat de produsul cu cea mai indelungata perioada de livrare.
În cazul în care nu pot fi respectate termenele de livrare, vânzătorul este obligat să anunţe cumpărătorul de termenul estimat de finalizare a livrării. Termenul de livrare poate fi mai lung în perioadele de soldare ori ale campaniilor special si poate ajunge la 14 zile, in functie de stocul furnizorului. Zilele lucrătoare sunt de luni până vineri, cu excepția sărbătorilor legale. În cazul în care din indiferent ce motive termenul de livrare arătat anterior nu va putea fi respectat, veți fi contactat prin e-mail și informat cu privire la termenul efectiv de livrare.
Pentru livrare veți fi contactat în prealabil de către Curier, căruia consimțiți să ii furnizăm datele dvs. de contact în acest scop. La primirea Comenzii veți prezenta un act de identitate valid și veți semna AWB-ul/bonul de primire.
În cazul în care nu se reușește livrarea coletului după două încercări, coletul ne va fi returnat, urmând să suportați costurile și consecințele returnării.
7.3 Livrarea se va efectua prin intermediul curierului ales la libera sa apreciere de către vânzător.
7.4 Taxele de livrare sunt cele menționate în rubrica specială la momentul finalizării și plasării comenzii, așa cum sunt confirmate ulterior prin e-mail-ul de confirmare. Prin finalizarea și plasarea comenzii sunteți de acord cu plata acestor taxe împreună cu prețul produselor. Taxa de livrare se aplică pentru fiecare colet în parte.
7.5 Serviciul de livrare presupune transportul produselor pana in fata blocului/casei. Manipularea acestora in locuinta (apartament sau casa) revine in sarcina clientului. Livrarea produselor se face sub forma de colete (acestea contin elemnetele mobilierului, schita de asamblare si accesoriile necesare asamblarii); diblurile sau holsuruburile necesare suspendarii corourilor pe perete nu sunt inlcuse in kitul de accesorii – achizitia lor separata este in responsabilitatea clientului – modelul de holsurub si diblu necesar fiind influentat de tipul de perete din locuinta clientului (BCA, Caramida, Lemn, Rigips etc).
8. Returul produselor. Returnarea prețului și taxelor de livrare.
8.1 Dacă decide să se retragă din contract, clientul este obligat să anunțe vanzatorul, prin una din următoarele metode:
– prin e-mail la adresa contact@mobilacasa.ro
– prin completarea online a formularului de contact
– prin telefon 0722 655 472
8.2 Orice produs cumpărat din magazinul online mobilacasa.ro poate fi returnat, în termen de 14 zile de la livrare, fara invocarea vreunui motiv. Costurile de transport aferente returului vor fi suportate de către cumpărător.
În cazul efectuării unui retur, cumpărătorul are obligația de a returna produsul achiziționat în aceeași stare în care i-a fost livrat, păstrând și ambalajul original. Predarea produsului se face în locul unde a fost livrat, mai exact fața blocului sau casei.
8.3 Dacă produsul returnat este deteriorat, are pete, prezintă urme de montaj, uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, şocuri mecanice, este murdar sau are feroneria lipsă și nu poate fi revândut ca și produs nou, se va percepe o taxă pentru a acoperi diferenţa de preț dintre un produs nou și un produs deja utilizat.
In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervam dreptul de a accepta sau nu returul produselor.
Produsele achiziționate direct din showroom Mobila Casa, nu pot fi returnate.
8.4 În cazul în care produsele nu sunt returnate în stare corespunzătoare, conform celor arătate mai sus, clientul va suporta deprecierea acestora diminuându-se în mod corespunzător suma ce trebuie restituită clientului de către vânzător. Suma de bani aferenta produselor returnate se va restitui ulterior verificarii produselor si se va face prin transfer bancar in termen de 14 zile, în contul pe care clientul este obligat să îl menționeze în formularul/e-mail-ul sau.
9. Facturare și plata
Pe baza datelor furnizate la înregistrarea contului, proprietarul magazinului online va emite către client factura în format electronic și o va trimite clientului la adresa de e-mail furnizată de acesta și în colet. Clientul declară că înțelege și acceptă expres o astfel de modalitate de facturare.
Plata se poate face exclusiv în modalitățile indicate în procedura de efectuare a comenzii, respectiv:
9.1 În numerar, la livrarea coletului. Plata se face reprezentantului curierului în momentul primirii coletului. Este indicat (dar nu obligatoriu) să aveți suma exactă de numerar. Se percepe un avans de 300 lei pentru comenzi de sub 3000 lei si 30% din total pentru comenzi de peste 3000 lei.
9.2 Transfer bancar: vânzătorulul acceptă transferuri rapide efectuate prin platforma de plati online. În cazul transferurilor rapide platforma de plati online, clientul este în siguranță redirecționat către website-ul operatorului de plăți, și apoi, din website-ul operatorului de plăți către website-ul băncii selectate din listă, în vederea transferului banilor. Operațiunea de plată are loc între client și operatorul de plăți selectat.
9.3 Vânzătorul nu acceptă transferuri tradiționale, astfel încât clientul nu va primi niciun număr de cont bancar în care să transfere banii, spre ex. prin mandat la un oficiu poștal.
9.4 Plata cu cardul: clientul trebuie să dețină un card care îi permite să efectueze plăți online (clientul trebuie să verifice cu banca emitentă a cardului în ce măsură acesta îndeplinește aceste cerințe). Plata cu cardul este efectuată prin intermediul platformei de plati online. Operațiunea de plată se realizează între client și operatorul cardului clientului.
Debitarea cardului/contului dvs. se realizează numai după ce ați finalizat și plasat comanda. Pentru siguranța dvs., toate tranzacțiile sunt criptate. În momentul în care tranzacția cu cardul este aprobată, suma de plată este blocată imediat pe card/în cont și va fi debitată din contul dvs. în momentul în care vi se expediază de către vânzător prin e-mail confirmarea comenzii. În cazul în care, indiferent din ce motive, tranzacția cu cardul/prin utilizarea serviciilor de plati online eșuează /nu este efectuată, comanda dvs. este anulată automat, iar proprietarul magazinului nu mai are nicio obligație față de dvs. În acest caz va trebui să reluați procedura de comandă și să furnizați un mijloc de plată valabil, dintre cele acceptate, arătate în procedura de comandă.
În toate cazurile, comisioanele bancare de orice tip (ex. de transfer, de schimb valutar etc.) sunt în sarcina dvs. și nu sunt incluse în Preț/taxele de livrare. Pentru informați legate de aceste comisioane vă rugăm să vă informați în prealabil la banca emitentă a instrumentului de plată/furnizoare a serviciului bancar.
Plata trebuie efectuată imediat după ce comanda a fost efectuată. Dacă vanzatorul sau entitățile participante la tranzacție nu primesc plata, comanda este considerată a nu fi fost efectuată corect, ceea ce înseamnă că nu va fi procesată și că nu există un contract. În această situație, clientul va trebui să efectueze o nouă comandă.
Nu se acceptă carduri cadou sau carduri de cumpărături ca forme de plată!
9.5 Vă rugăm să aveți grijă la e-mail-urile de tip phishing! Vă rugăm să luați notă:
Proprietarul magazinului online nu vă va notifica niciodată că a schimbat contul pentru efectuarea plăților și că un transfer tradițional este cerut.
Vânzătorul nu vă va cere niciodată să ii furnizați date bancare, datele cardului dvs. sau informații similare, prin e-mail sau telefon și nici nu vă va contacta telefonic sau vă va trimite un e-mail care să vă indice un alt cont bancar de efectuare a plății sau să vă solicite plata cu mandat poștal sau altă modalitate tradițională de plată. În eventualitatea în care veți primi o astfel de solicitare – nu trebuie să efectuați plata sau să răspundeți la e-mail ci să îl redirecționați, nemodificat, către vânzător la adresa contact@mobilacasa.ro
Informații despre efectuarea unei plăți vă vor fi solicitate de vânzător doar în mod excepțional ca rezultat al unei solicitări ce ne-a fost adresată de dvs. sau când apar probleme cu o comandă lansată de dvs. Atunci când vă vom solicita date cu caracter personal prin e-mail, vă vom ruga întotdeauna să ne contactați telefonic înainte de furnizare sau să ne scrieți, folosind coordonatele indicate la secțiunea contact.
Dacă primiți un mesaj prin care vă sunt solicitate (aparent) din partea noastră date specifice cu caracter personal prin intermediul unui link, nu răspundeți, nu dați curs celor solicitate, nu faceți click pe link și ștergeți imediat e-mailul respectiv deoarece este un posibil e-mail de tip phishing având ca scop furtul de identitate și/sau infectarea computerului dumneavoastră cu un virus/alt atac cibernetic.
10. Momentul încheierii vânzării. Transferul proprietății și riscurilor
10.1 Informațiile disponibile pe website-ul vanzatorului contact@mobilacasa.ro nu constituie o ofertă în înțelesul Codului Civil, nu constituie un pre-contract sau alt angajament al vanzatorului față de client.
Contractul de vânzare este considerat încheiat doar în momentul în care clientul primește prin e-mail de la vânzător confirmarea comenzii.
10.2 Produsele vor fi deschise la livrare. Transferul proprietății și al riscurilor asupra produselor intervine la momentul livrării coletului conținând produsele, sub condiția efectuării plății integrale a prețului și taxelor de livrare.
11. Garanții
Pentru Produsele livrate, vânzătorul acordă garanție în condițiile legii, produsele fiind însoțite de certificate corespunzătoare în acest sens.
12. Plângeri referitoare la conformitatea Produselor
12.1 Clientul este rugat să acorde atenție culorilor produselor și să ia în considerare faptul că, datorită setărilor propriului calculator/dispozitiv electronic, anumite culori reale ale produselor livrate pot prezenta diferențe față de ceea ce a afișat calculatorul/dispozitivul electronic al clientului la momentul efectuării comenzii. Aceste diferențe nu pot fi considerate neconformități.
12.2 In cazul in care ambalajul prezintă defecte, clientul poate refuza coletul. Dacă produsele prezintă defecte în momentul desfacerii de către client, este necesară trimiterea dovezilor prin poze pe Email sau Whatsapp.
12.3 Produsele cu defecte vor fi înlocuite sau, în caz de imposibilitate de înlocuire, clientului i se va restitui prețul împreună cu taxele de livrare, în termen de 14 (paisprezece zile) de la soluționarea reclamației.
12.4 În cazul în care reclamația va fi considerată ca neîntemeiată, clientului i se vor returna produsele, pe costul acestuia, însoțite de o notă care explică faptul că plângerea a fost găsită neîntemeiată, fără vreo altă obligație din partea vânzătorului.
12.5 Despre soluționarea reclamației și soluția adoptată conform celor arătate anterior, clientul va fi informat și prin e-mail, la adresa furnizată la înregistrarea utilizatorului.
13. Anularea unei comenzi
13.1 Clientul poate renunța la o comandă.
13.2 Clientul poate anula o comandă trimitand mail cu datele comenzii pe www.mobilacasa.ro prin care sa exprime dorinta de a anula comanda.
14 Prelucrarea datelor cu caracter personal
Consimțământul clientului cu privire la procesarea datelor cu caracter personal este voluntară dar refuzul de a furniza consimțământul cu privire la prelucrarea datelor personale face imposibilă înregistrarea și cumpărarea din magazinul online.
14.1. Prelucrarea datelor personale în scopuri de marketing
Clientul poate fi de acord ca prelucrarea datelor personale și transferul către o terță parte să se facă în scopul primirii de informații comerciale de la vânzător, spre exemplu cu privire la ofertele speciale.
15. Răspundere
Vânzătorul nu răspunde pentru infectarea computerului unui Utilizator/Client cu viruși informatici, pentru atacuri cibernetice de orice fel, pentru pierderea datelor Utilizatorului/Clientului de pe dispozitivele acestuia sau deteriorarea oricărui echipament hardware sau program aparținând acestuia.
De asemenea, vânzătorul nu răspunde pentru e-mail-urile de tip phishing sau pentru link-urile partenerilor care pot apărea la un moment dat pe website.
Răspunderea Utilizatorului/Clientului: Utilizatorul/Clientul este responsabil pentru menținerea confidențialității datelor sale de Cont (user /e-mail și parolă), pentru gestionarea accesării Contului și pentru activitatea derulată prin intermediul Contului, precum și pentru navigarea pe website-urile și link-urile partenerilor. De asemenea, Utilizatorul/Clientul poartă răspunderea exclusivă pentru realitatea/exactitatea/integritatea oricăreia și tuturor datelor furnizate proprietarului magazinului și pentru orice pagubă cauzată acestuia prin nerespectarea acestor Termeni și Condiții și/sau a Contractului.
16. Proprietate intelectuală
Întreg conținut al website-ului, incluzând fără a se limita la logo-uri, reprezentări grafice, simboluri comerciale, imagini statice/dinamice, text și/sau conținut multimedia, este proprietatea exclusivă a vânzătorului.
Utilizatorului/Clientului nu ii este permisă copierea, reproducerea, distribuirea, publicarea, transferul, modificarea, alterarea, utilizarea, crearea de legături, expunerea, includerea oricărui element al website-ului în orice material al Utilizatorului/Clientului sau al unui terț, în alt scop decât cel de a încheia /executa un contract pentru produse și a se informa despre produsele comercializate pe website, fără a exista un acord scris prealabil al vânzătorului în acest sens.
În cazul în care Utilizatorul/Clientul transmite /transferă proprietarului magazinului online orice informație sau conținut (inclusiv logo-uri, reprezentări grafice, simboluri comerciale, imagini statice/dinamice, text și/sau conținut multimedia) aceasta nu va genera nicio obligație pentru vânzător, cu excepția cazului în care există un acord scris prealabil al părților în acest sens.
Prin accesarea acestor Termeni și Condiții, Utilizatorul/Clientul înțelege și acceptă că este interzisă în mod expres orice utilizare a website-ului și conținutul acestuia în alte scopuri decât cele permise expres conform Termenilor și Condițiilor/Contractului.
17. Forța majoră. Cazul fortuit
Niciuna dintre parți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale din contract sau prevăzute în acești Termeni și Condiții, dacă o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzător, este datorată total sau parțial unui eveniment de forță majoră sau unui caz fortuit. Forța majoră este evenimentul extern, imprevizibil, absolut invincibil și inevitabil. Cazul fortuit este un eveniment care nu poate fi prevăzut și nici împiedicat.
Dacă în termen de 30 (treizeci) de zile de la data producerii, evenimentul de forță majoră sau cazul fortuit nu încetează, fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a Contractului fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte daune-interese.
18. Legea aplicabilă. Jurisdicția
Acesti Termeni și Condiții, precum și Contractul se supun prevederilor legii române. În caz de dispute, acestea vor fi soluționate de instanța de judecată competentă de la sediul vânzătorului, Utilizatorul/Clientul exprimându-și acordul în ceea ce privește această alegere de competență.
19. Dispoziții finale
În cazul în care, din indiferent ce motiv, orice clauză din acești Termeni și Condiții se va dovedi nulă, inaplicabilă sau nevalabilă, ea va fi înlocuită cu o clauză validă, cât mai aproape ca sens de clauza inițială.
Nevalabilitatea/ineficacitatea unei clauze/prevederi din acești Termeni și Condiții și/sau Contract nu va afecta valabilitatea/aplicabilitatea celorlalte clauze/prevederi, care vor continua să se aplice nemodificate.